Przejdź do głównej treści

ZŁÓŻ WNIOSEK TERAZ - Składanie wniosku rozpoczniesz w zakładcę "Wnioski" - "Wnioski eximee"

O Programie              

  • Wnioski Rodzina 800+ na okres świadczeniowy są dostępne w systemieBankowosci Internetowej.
  • Dla rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym kryterium dochodowe jest wyższe i nie może przekraczać kwoty 1200 zł netto na osobę.
  • Zasady przyznawania świadczenia oraz jego wypłat w nowym okresie świadczeniowym 2019/2020.
  • Jeśli złożysz kompletny i prawidłowo wypełniony wniosek o świadczenie wychowawcze na nowy okres w terminie do 31 sierpnia, przyznanie świadczenia wychowawczego oraz wypłata przyznanego świadczenia za miesiąc październik nastąpi do 31 października tego roku, a więc zostanie zachowana ciągłość wypłat świadczenia wychowawczego także od pierwszego miesiąca nowego okresu.
  • W przypadku, gdy złożysz wniosek w okresie od 1 września do 30 września, przyznanie świadczenia oraz wypłata przyznanego świadczenia za miesiąc październik i listopad nastąpi nie później niż do 30 listopada.
  • W przypadku, gdy złożysz wniosek wraz z wymaganymi dokumentami w okresie od 1 października do 31 października, ustalenie oraz wypłata przyznanego świadczenia za miesiąc październik, listopad i grudzień, nastąpi nie później niż do dnia 31 grudnia.
  • Analogiczny mechanizm będzie obowiązywał w kolejnych miesiącach, tj.:
    • w przypadku złożenia kompletnego wniosku w listopadzie, przyznanie świadczenia następuje za miesiące od listopada, a wypłata przyznanego świadczenia nastąpi najpóźniej do dnia 31 stycznia,
    • w przypadku złożenia kompletnego wniosku w grudniu, przyznanie świadczenia następuje za miesiące od grudnia, a wypłata przyznanego świadczenia nastąpi najpóźniej do końca lutego,
    • w przypadku złożenia kompletnego wniosku w styczniu, przyznanie świadczenia następuje za miesiące od stycznia, a wypłata przyznanego świadczenia również nastąpi najpóźniej do końca lutego,

Wnioski składane od lutego będą podlegać rozpatrzeniu na bieżąco - w przypadku złożenia wniosku na nowy okres świadczeniowy w kolejnych miesiącach, świadczenie będzie przyznawane od miesiąca, w którym złożysz wniosek, a wypłaty przyznanego świadczenia realizowane będą co miesiąc na bieżąco.

Ważne: Powyższe terminy rozpatrywania wniosków są terminami maksymalnymi. Gmina, która rozpatruje wnioski, uwzględniając liczbę wniosków i możliwości organizacyjne, może rozpatrywać wnioski i wypłacać przyznane świadczenia na bieżąco wcześniej niż w tych maksymalnych, ustawowo określonych terminach.

  • Zwróć szczególną uwagę na adres zamieszkania, który podajesz w swoim wniosku – na jego podstawie wniosek zostanie przekazany do odpowiedniego Organu prowadzącego w Gminie. Uwaga: Adres zamieszkania, nie musi być zgodny z miejscem zameldowania.
  • Wniosek Rodzina 800+ należy składać co roku – wnioski na kolejny okres, na który przyznawane będzie prawo do świadczenia wychowawczego, tj. na okres który rozpocznie się 1 października 2019 r., będą przyjmowane przez Internet już od 1 lipca 2019 r.
  • Rola Banku w Programie Rodzina 800+
    • Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śląskich umożliwia Ci złożenie Wniosku Rodzina 800+ online w systemie eBankNet w sekcji „Wnioski”. Złożenie wniosku w oddziale lub za pośrednictwem konsultanta Infolinii nie jest możliwe.
    • Wysłany Wniosek Rodzina 800+ możesz pobrać tylko raz, od razu po jego wysłaniu, w ramach tej samej sesji logowania. Potwierdzenie złożenia wniosku jest dostępne do pobrania z menu Rodzina 800+. Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku obsługiwanego przez wybrany Organ prowadzący w gminie, po tym jak wniosek zostanie przekazany do tego Organu. Wniosek oraz załączniki są usuwane z serwerów Banku bezpowrotnie po wysłaniu do systemu informatycznego Emp@tia, za którego pośrednictwem wnioski trafiają do Organu prowadzącego w gminie.

Opis Programu i Wniosku Rodzina 800+ przygotowany zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

Przydatne informacje

Centrala w Ząbkowicach Śląskich

Rynek 10
57-200 Ząbkowice Śląskie

tel. sekretariat (74) 8-164-444
fax (74) 8-164-444
tel. obsługa informatyczna i bankowości elektronicznej 530-886-665 / (74) 8-164-448
tel. kredyty (74) 8-164-452 / (74) 8-164-453
tel. księgowość (74) 8-164-449 / (74) 8-164-445
tel. obsługa firm i instytucji (74) 8-164-437
tel. obsługa klienta indywidualnego (74) 8-164 434 / (74) 8-164-439
tel. windykacja (74) 8-164-463

e-mail:
info@bs-zabkowicesl.pl
adres e-Doręczeń: AE:PL-37308-44823-SBDAA-28

Godziny otwarcia:
poniedziałek 9.15 – 17.00
wtorek - piątek 8.15 – 16.00
soboty nieczynny