eBS Mobile
eBS Mobile to aplikacja mobilna służąca do zarządzaniem swoimi produktami bankowymi ze smartfona lub tabletu dla każdego klienta posiadającego usługę w platformie eBankNet!
Aplikacja jest alternatywą dla SMS kodów oraz list haseł jednorazowych (które przestały funkcjonować 14 września br.) oraz łatwym i przystępnym sposobem na wykonywanie przelewów, sprawdzanie stanu konta, wygodnym dostępem do lokat i kredytów, a także podglądem wykonywanych operacji kartą i dostępnych na niej limitów!
Aplikacja mobilna umożliwia:
- wykonywanie przelewów krajowych, ZUS, własnych oraz doładowań telefonu,
- podgląd historii wszystkich wykonywanych operacji,
- sprawdzanie dostęnych środków,
- szybki podgląd kart, dostępnych na nich limitów oraz założonych blokad,
- obecne oprocentowanie depozytu oraz debetu,
- autoryzacji tzw. drugiej fazy logowania do systemu eBankNet bez przepisywania kodów z wiadomości SMS,
- potwierdzanie przelewów,
- potwierdzenie zmiany hasła,
- potwierdzenie tworzenia i usuwania definicji przelewów,
- możliwość wyświetlenia dokładnych danych autoryzowanego przelewu przed jego zatwierdzeniem,
- korzystanie z usługi BLIK,
Do działania eBS Mobile potrzebny jest wyłącznie smartfon lub tablet z dostępem do internetu!
Aplikację można aktywować na platformie eBankNet pod warunkiem wcześniejszej zmiany sposobu uwierzytelniania na hasła SMS.
Jak zaktywować aplikację mobilną?
- Na stronie https://www.ebs-zabkowicesl.pl/ po zalogowaniu się, wybieramy kafelek Mój Profil – opcja Mobilna autoryzacja.
- Wybieramy system z którego korzystamy:
- Google Play na urządzenia z systemem operacyjnym Android
- App Store na urządzenia z systemem operacyjnym iOS pobieramy i instalujemy aplikację na nasz telefon.
- Następnie na stronie bankowości internetowej wybieramy Aktywuj mobilną autoryzację przez SMS.
- Autoryzujemy parowanie urządzenia za pomocą kodu SMS.
- W aplikacji mobilnej po kliknięciu Rozpocznij wpisujemy kod parujący otrzymany SMS'em.
- Wpisujemy nasz login eBankNet, nadajemy kod PIN do aplikacji mobilnej.
Kod PIN musi składać się z co najmniej 6 cyfr. - Powtarzamy kod PIN w celu potwierdzenia poprawności kodu.
- Nadajemy nazwę profilu w aplikacji dla łatwiejszej identyfikacji.
- Od tego momentu autoryzację przeprowadza się przez aplikację eBS Mobile.
Polecamy Państwu obejrzenie filmu instruktażowego. Kliknij tutaj aby obejrzeć.