eBS Mobile

eBS Mobile to aplikacja mobilna służąca do zarządzaniem swoimi produktami bankowymi ze smartfona lub tabletu dla każdego klienta posiadającego usługę w platformie eBankNet!

Aplikacja jest alternatywą dla SMS kodów oraz list haseł jednorazowych (które przestały funkcjonować 14 września br.) oraz łatwym i przystępnym sposobem na wykonywanie przelewów, sprawdzanie stanu konta, wygodnym dostępem do lokat i kredytów, a także podglądem wykonywanych operacji kartą i dostępnych na niej limitów!

Aplikacja mobilna umożliwia:

  • wykonywanie przelewów krajowych, ZUS, własnych oraz doładowań telefonu,
  • podgląd historii wszystkich wykonywanych operacji,
  • sprawdzanie dostęnych środków,
  • szybki podgląd kart, dostępnych na nich limitów oraz założonych blokad,
  • obecne oprocentowanie depozytu oraz debetu,
  • autoryzacji tzw. drugiej fazy logowania do systemu eBankNet bez przepisywania kodów z wiadomości SMS,
  • potwierdzanie przelewów,
  • potwierdzenie zmiany hasła,
  • potwierdzenie tworzenia i usuwania definicji przelewów,
  • możliwość wyświetlenia dokładnych danych autoryzowanego przelewu przed jego zatwierdzeniem,

Do działania eBS Mobile potrzebny jest wyłącznie smartfon lub tablet z dostępem do internetu!

Aplikację można aktywować na platformie eBankNet pod warunkiem wcześniejszej zmiany sposobu uwierzytelniania na hasła SMS.

Jak zaktywować aplikację mobilną?

  1. Na stronie https://www.ebs-zabkowicesl.pl/ po zalogowaniu się, wybieramy kafelek Mój Profil – opcja Mobilna autoryzacja.
  2. Wybieramy system z którego korzystamy:
    1. Google Play na urządzenia z systemem operacyjnym Android
    2. App Store na urządzenia z systemem operacyjnym iOS
    3. pobieramy i instalujemy aplikację na nasz telefon.
  3. Następnie na stronie bankowości internetowej wybieramy Aktywuj mobilną autoryzację przez SMS.
  4. Autoryzujemy parowanie urządzenia za pomocą kodu SMS.
  5. W aplikacji mobilnej po kliknięciu Rozpocznij wpisujemy kod parujący otrzymany SMS'em.
  6. Wpisujemy nasz login eBankNet, nadajemy kod PIN do aplikacji mobilnej.
    Kod PIN musi składać się z co najmniej 6 cyfr.
  7. Powtarzamy kod PIN w celu potwierdzenia poprawności kodu.
  8. Nadajemy nazwę profilu w aplikacji dla łatwiejszej identyfikacji.
  9. Od tego momentu autoryzację przeprowadza się przez aplikację eBS Mobile.

Polecamy Państwu obejrzenie filmu instruktażowego. Kliknij tutaj aby obejrzeć.