Deklaracja dostępności
Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śląskich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bs-zabkowicesl.pl.
Data publikacji strony internetowej: . Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z ustawą
- Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostępności;
- Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
- Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
- Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywiduwalnego
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu.
Gdy podstawą oceny było oświadczenie wykonawcy
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić mailowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śląskich,
- Adres: Rynek 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie,
- e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Aplikacje mobilne
Bank Spółdzielczy udostępnia następujące aplikacje mobilne:
- Mój BS — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
Dostępność architektoniczna
Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śląskich – Rynek 10
Centrala
Wejście do budynku banku znajduje się od strony Rynku.
Wejście jest zlokalizowane bezpośrednio z poziomu chodnika – brak schodów, progów
i innych barier architektonicznych. Wejście umożliwia swobodny dostęp osobom poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta, dostępna na parterze, bez konieczności pokonywania dodatkowych barier.
Przed budynkiem nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób
z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online
Oddział w Ząbkowicach Śląskich – ul. Jasna 2A
Wejście do budynku znajduje się od strony ul. Jasnej.
Do wejścia prowadzą schody, jednak obok znajduje się podjazd przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są automatycznie – wyposażone są w system automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta, dostępna na parterze, bez konieczności pokonywania dodatkowych barier.
Przed budynkiem dostępny jest parking, w tym miejsce przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Oddział w Bardo – Rynek 4
Wejście do budynku banku znajduje się od strony Rynku.
Oddział zlokalizowany jest na półpiętrze budynku – prowadzą do niego schody.
Brak podjazdu dla wózków inwalidzkich – wejście nie jest dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Oddział w Budzowie z siedzibą w Stoszowicach 92
Wejście jest zlokalizowane bezpośrednio z poziomu chodnika – w wejściu znajduje się stopień który uniemożliwia swobodny dostęp osobom poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta, dostępna na parterze.
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Oddział w Ciepłowodach, Plac Adama Mickiewicza 4
Wejście jest zlokalizowane bezpośrednio z poziomu chodnika – brak schodów, progów i innych barier architektonicznych. Wejście umożliwia swobodny dostęp osobom poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta, dostępna na parterze, bez konieczności pokonywania dodatkowych barier.
Przed budynkiem nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Oddział w Kamieńców Ząbkowickim, ul. XXX-lecia 48/2
Wejście jest zlokalizowane bezpośrednio z poziomu chodnika – brak schodów, progów i innych barier architektonicznych. Wejście umożliwia swobodny dostęp osobom poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta, dostępna na parterze, bez konieczności pokonywania dodatkowych barier.
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Oddział w Niemczy, Rynek 10
Wejście do budynku banku znajduje się od strony Rynku.
Oddział zlokalizowany jest na półpiętrze budynku – prowadzą do niego schody.
Brak podjazdu dla wózków inwalidzkich – wejście nie jest dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Oddział w Ziębicach, Rynek 10
Wejście do budynku banku znajduje się od strony Rynku.
Wejście jest zlokalizowane bezpośrednio z poziomu chodnika - w wejściu znajduje się stopień który uniemożliwia swobodny dostęp osobom poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta, dostępna na parterze, bez konieczności pokonywania dodatkowych barier.
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Oddział w Złotym Stoku, ul. Wojska Polskiego 14/1
Wejście jest zlokalizowane bezpośrednio z poziomu chodnika – brak schodów, progów i innych barier architektonicznych. Wejście umożliwia swobodny dostęp osobom poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta, dostępna na parterze, bez konieczności pokonywania dodatkowych barier.
Przed budynkiem znajduje się parking z brakiem wyznaczonego miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Punkt Obsługi Klienta w Ząbkowicach Śląskich, Osiedle XX-lecia 16
Wejście jest zlokalizowane bezpośrednio z poziomu chodnika – brak schodów, progów i innych barier architektonicznych. Wejście umożliwia swobodny dostęp osobom poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta, dostępna na parterze, bez konieczności pokonywania dodatkowych barier.
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Punkt Kasowy Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, ul. Bolesława Prusa 5
Punkt Kasowy znajduje się na półpiętrze budynku Starostwa Powiatowego.
Do punktu prowadzą schody – brak windy oraz podjazdu dla wózków inwalidzkich. Wejście nie jest dostępne dla osób z ograniczoną mobilnością.
Brak sali obsługi klienta – punkt kasowy pełni wyłącznie funkcję kasową.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Brak dedykowanego parkingu, w tym miejsc dla osób z niepełnosprawnościami
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Punkt Kasowy Urząd Miasta i Gminy w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 15
Punkt Kasowy znajduje się na półpiętrze budynku Urzędu Miasta i Gminy.
Do punktu prowadzą schody – brak windy oraz podjazdu dla wózków inwalidzkich. Wejście nie jest dostępne dla osób z ograniczoną mobilnością.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Brak dedykowanego parkingu, w tym miejsc dla osób z niepełnosprawnościami
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Punkt Kasowy Urząd Miasta i Gminy w Ziębicach, ul. Przemysłowa 10
Punkt Kasowy znajduje się na półpiętrze budynku Urzędu Miasta i Gminy.
Do punktu prowadzą schody – brak windy oraz podjazdu dla wózków inwalidzkich. Wejście nie jest dostępne dla osób z ograniczoną mobilnością.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.