
Kredyt w rachunku bieżącym
Kredyt Rachunku Bieżącym przeznaczony jest dla posiadaczy rachunku bieżącego z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Kredyt ten pozwala na pokrycie bieżących zobowiązań.
Dlaczego warto?
-
stały i szybki dostęp do środków kredytowych na rachunku
-
możliwość przeznaczenia na finansowanie bieżącej działalności
-
wysokość kredytu uzależniona jest od obrotów i wysokości salda na rachunku bieżącym
-
kredyt formie linii odnawialnej na okres do 12 miesięcy gdzie każdy wpływ środków na rachunek pomniejsza stan kredytu
-
możliwość przedłużenia kredytu na kolejny okres
-
naliczanie odsetek od rzeczywistego zadłużenia, które pobierane są co miesiąc z rachunku
-
niskie koszty związane z uzyskaniem kredytu
Przydatne informacje
Wymagane
W celu uzyskania kredytu należy złożyć w Banku m.in.:
> wniosek kredytowy
> zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
> Regon
> NIP
Przydatne dokumenty
- Regulamin Kredytowania Klientów Instytucjonalnych
- Zal. 1 Wniosek kredytowy
- Zal. 5 Struktura należności
- Zal. 6 Informacja o efektach ekonomicznych
- Zal. 7a Kwestionariusz osobisty
- Zal. 9a Oświadczenie o braku wymagalnych zobowiązań
- Zal. 9b Oświadczenie o dochodach z działalności
- Zal. 9c Oświadczenie o aktualności danych