Przejdź do głównej treści

Ważna informacja dotycząca aplikacji nPodpis

Data publikacji:

Szanowni Państwo,

w ostatnim czasie u niektórych klientów mógł pojawić się komunikat o błędzie w aplikacji nPodpis o treści "Określono nieprawidłowy typ dostawcy". Jeżeli napotkali Państwo na ten problem, prosimy Państwa informatyków o wykonanie następujących kroków:

1. Otworzyć edytor rejestru
2. Ustawić wartość klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Cryptography\Calais\DisableCapiOverrideForRSA na wartość równą 0. W przypadku braku takiego klucza należy go dodać ręcznie.
3. Zrestartować system Windows

Więcej informacji w artykule na stronie Microsoft https://learn.microsoft.com/en-us/windows/release-health/status-windows-11-24h2#3697msgdesc

Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 74-8-164-448