Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass

  • Karta zbliżeniowa MasterCard payPass to nowoczesny produkt bankowy, który zapewnia stałyszybki i bezpieczny dostęp do środków zgromadzonych na rachunku. Jest to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych.

    Wybierając kartę zbliżeniową MasterCard payPass zyskujesz:

    • stały i szybki dostęp do pieniędzy zgromadzonych na koncie
    • szybkie płatności zbliżeniowe do 100zł bez potwierdzania numerem PIN
    • bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunku, gdyż każda transakcja powyżej 100 zł potwierdzana jest numerem PIN lub podpisem
    • dostęp do rozbudowanej sieci ponad 4700 darmowych bankomatów (Zrzeszenia Banku BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You)
    • możliwość przeprowadzania transakcji w Internecie
    • wygodę i bezpieczeństwo ponieważ karta pozwala uniknąć ryzyka związanego z noszeniem przy sobie gotówki
    • możliwość sprawdzenia stanu dostępnych środków i zmiany numeru PIN w bankomatach świadczących taką usługę
    • prostotę obsługi przy dokonywaniu transakcji zbliżeniowych - gdy na czytniku pojawi się kwota do zapłaty należy sprawdzić ją i jeśli jest poprawna to wystarczy zbliżyć kartę do czytnika w oznaczonym miejscu
    • stałą kontrolę wydatków dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości sprawdzenia założonej blokady w bankowości internetowej
  • W przypadku utraty karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić jednym z poniższych sposobów:

    • telefonicznie poprzez Ogólnopolski System Zastrzegania Kart (+48 828 828 828)
    • telefonicznie poprzez Contact Center Banku BPS S.A. (+48 86 215 50 50)
    • telefonicznie w dowolnym Centrum Visa 
    • osobiście w placówce lub oddziale Banku

    Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.