Przejdź do głównej treści
  • Karta przedpłacona MasterCard

    Karta przedpłacona MasterCard

    Dzięki karcie przedpłaconej Mastercard (prepaid) nie musisz nosić przy sobie gotówki, a dostęp do pieniędzy masz cały czas. Zachowujesz pełną kontrolę nad wydatkami: wydajesz tyle, ile wpłacasz na rachunek karty.

    Kartę przedpłaconą Mastercard otrzymasz od razu po podpisaniu umowy z Bankiem, nie musisz na nią czekać. By zacząć korzystać z karty, wystarczy jedynie zasilić rachunek karty dowolną kwotą.

    Nie musisz posiadać rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, aby otrzymać kartę przedpłaconą.

    To doskonały pomysł na prezent – kartę przedpłaconą możesz przekazać dowolnej osobie, która ukończyła 7. rok życia. W tej formie możesz też przekazywać kieszonkowe swoim dzieciom lub wnukom.

    Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

    Dlaczego warto?

    stały i szybki dostęp do pieniędzy zgromadzonych na koncie
    pełną kontrolę nad wydatkami ponieważ wydajesz tyle ile wpłacasz na rachunek karty
    bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunku, gdyż każda transakcja dokonywana przy pomocy karty potwierdzana jest numerem PIN lub podpisem
    dostęp do rozbudowanej sieci ponad 4700 darmowych bankomatów (Zrzeszenia Banku BPS, SGB i Planet Cash4You)
    możliwość przeprowadzania transakcji 
    bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych w kraju i za granicą
    wygodę i bezpieczeństwo ponieważ karta pozwala uniknąć ryzyka związanego z noszeniem przy sobie gotówki
    kartę otrzymasz od razu po podpisaniu umowy o kartę
    prostotę obsługi - aby korzystać z karty wystarczy jedynie zasilić rachunek karty dowolną kwotą
    możliwość dokonywania transakcji w Internecie

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić jednym z poniższych sposobów:

    • telefonicznie poprzez Ogólnopolski System Zastrzegania Kart (+48 828 828 828)
    • telefonicznie poprzez Contact Center Banku BPS S.A. (+48 86 215 50 50)
    • telefonicznie w dowolnym Centrum Visa 
    • osobiście w placówce lub oddziale Banku

    Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.