Przejdź do głównej treści

Karta płatnicza VISA niespersonalizowana

    Karta płatnicza Visa niespersonalizowana to nowoczesny produkt bankowy, który zapewnia stałyszybki i bezpieczny dostęp do środków zgromadzonych na rachunku.

    Karta niespersonalizowana jest kartą bez imienia i nazwiska właściciela, która może być wydana w momencie otwarcia rachunku i podpisaniu umowy o kartę (nie trzeba czekać na jej wydanie jak przy innej karcie debetowej). Po upływie 12 miesięcy karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa

    Dlaczego warto?

    • stały i szybki dostęp do pieniędzy zgromadzonych na koncie
    • bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunku, gdyż każda transakcja powyżej 100zł potwierdzana jest numerem PIN lub podpisem
    • dostęp do rozbudowanej sieci ponad 4700 darmowych bankomatów (Zrzeszenia Banku BPS, SGB i Planet Cash4You)
    • możliwość skorzystania z usługi "cash back" (wypłata gotówki w punktach handlowych podczas płacenia kartą za zakupiony towar)
    • możliwość przeprowadzania transakcji w Internecie 
    • wygodę i bezpieczeństwo ponieważ karta pozwala uniknąć ryzyka związanego z noszeniem przy sobie gotówki
    • możliwość sprawdzenia stanu dostępnych środków i zmiany numeru PIN w bankomatach świadczących taką usługę 
    • prostotę obsługi przy dokonywaniu transakcji - wystarczy okazać kartę i zaakceptować operację wprowadzając numer PIN lub składając podpis zgodny ze wzorem znajdującym się na rewersie karty
    • stałą kontrolę wydatków dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości sprawdzenia założonej blokady w bankowości internetowej

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić jednym z poniższych sposobów:

    • telefonicznie poprzez Ogólnopolski System Zastrzegania Kart (+48 828 828 828)
    • telefonicznie poprzez Contact Center Banku BPS S.A. (+48 86 215 50 50)
    • telefonicznie w dowolnym Centrum Visa 
    • osobiście w placówce lub oddziale Banku

    Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Aktualności

    Data publikacji:
    Niedostępność usługi BLIK w dniu 07.06.2025 r.
    Data publikacji:
    Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego w Ząbkowicach Śląskich
    Data publikacji:
    Zmiana godzin granicznych realizacji przelewów

      Przydatne informacje

      Kursy walut

      Kursy walut - aktualne stawki sprzedaży i kupna
      Waluta Sprzedaż Kupno
      EUR 4.3954 4.1363
      USD 3.8170 3.5916
      CHF 4.7237 4.3869
      GBP 5.1837 4.8426

      Stawki referencyjne

      WIBOR 1M - średnia
      5,43%
      WIBOR 3M - średnia
      5,26%
      WIBID 1M - średnia
      5,23%
      WIBID 3M - średnia
      5,06%

      Godziny przelewów

      Przelew międzybankowy przychodzący
      ELIXIR do 12:00 do 16:00 do 9:30*
      SORBNET do 15:00
      * następny dzień roboczy
      Przelew międzybankowy wychodzący
      ELIXIR 14:00