Karta płatnicza VISA niespersonalizowana

  • Karta płatnicza Visa niespersonalizowana to nowoczesny produkt bankowy, który zapewnia stałyszybki i bezpieczny dostęp do środków zgromadzonych na rachunku.

    Karta niespersonalizowana jest kartą bez imienia i nazwiska właściciela, która może być wydana w momencie otwarcia rachunku i podpisaniu umowy o kartę (nie trzeba czekać na jej wydanie jak przy innej karcie debetowej). Po upływie 12 miesięcy karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa

    Wybierając kartę płatniczą Visa niespersonalizowaną zyskujesz:

    • stały i szybki dostęp do pieniędzy zgromadzonych na koncie
    • bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunku, gdyż każda transakcja powyżej 100zł potwierdzana jest numerem PIN lub podpisem
    • dostęp do rozbudowanej sieci ponad 4700 darmowych bankomatów (Zrzeszenia Banku BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You)
    • możliwość skorzystania z usługi "cash back" (wypłata gotówki w punktach handlowych podczas płacenia kartą za zakupiony towar)
    • możliwość przeprowadzania transakcji w Internecie 
    • wygodę i bezpieczeństwo ponieważ karta pozwala uniknąć ryzyka związanego z noszeniem przy sobie gotówki
    • możliwość sprawdzenia stanu dostępnych środków i zmiany numeru PIN w bankomatach świadczących taką usługę 
    • prostotę obsługi przy dokonywaniu transakcji - wystarczy okazać kartę i zaakceptować operację wprowadzając numer PIN lub składając podpis zgodny ze wzorem znajdującym się na rewersie karty
    • stałą kontrolę wydatków dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości sprawdzenia założonej blokady w bankowości internetowej
  • W przypadku utraty karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić jednym z poniższych sposobów:

    • telefonicznie poprzez Ogólnopolski System Zastrzegania Kart (+48 828 828 828)
    • telefonicznie poprzez Contact Center Banku BPS S.A. (+48 86 215 50 50)
    • telefonicznie w dowolnym Centrum Visa 
    • osobiście w placówce lub oddziale Banku

    Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.