Karta płatnicza Visa niespersonalizowana to nowoczesny produkt bankowy, który zapewnia stały, szybki i bezpieczny dostęp do środków zgromadzonych na rachunku.
Karta niespersonalizowana jest kartą bez imienia i nazwiska właściciela, która może być wydana w momencie otwarcia rachunku i podpisaniu umowy o kartę (nie trzeba czekać na jej wydanie jak przy innej karcie debetowej). Po upływie 12 miesięcy karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa
Dlaczego warto?
stały i szybki dostęp do pieniędzy zgromadzonych na koncie
bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunku, gdyż każda transakcja powyżej 100zł potwierdzana jest numerem PIN lub podpisem
dostęp do rozbudowanej sieci ponad 4700 darmowych bankomatów (Zrzeszenia Banku BPS, SGB i Planet Cash4You)
możliwość skorzystania z usługi "cash back" (wypłata gotówki w punktach handlowych podczas płacenia kartą za zakupiony towar)
możliwość przeprowadzania transakcji w Internecie
wygodę i bezpieczeństwo ponieważ karta pozwala uniknąć ryzyka związanego z noszeniem przy sobie gotówki
możliwość sprawdzenia stanu dostępnych środków i zmiany numeru PIN w bankomatach świadczących taką usługę
prostotę obsługi przy dokonywaniu transakcji - wystarczy okazać kartę i zaakceptować operację wprowadzając numer PIN lub składając podpis zgodny ze wzorem znajdującym się na rewersie karty
stałą kontrolę wydatków dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości sprawdzenia założonej blokady w bankowości internetowej
W przypadku utraty karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić jednym z poniższych sposobów:
telefonicznie poprzez Ogólnopolski System Zastrzegania Kart (+48 828 828 828)
telefonicznie poprzez Contact Center Banku BPS S.A. (+48 86 215 50 50)
telefonicznie w dowolnym Centrum Visa
osobiście w placówce lub oddziale Banku
Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.