RODO

Szanowni Klienci,

  Od 25 maja 2018 roku będzie stosowane unijne Rozporządzenie o ochronie Danych Osobowych (RODO)

Co to jest RODO?
Jest to powszechnie używany skrót Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych.

Jaki jest cel RODO?
Celem regulacji jest ujednolicenie zasad przetwarzania danych osobowych  na terenie całej Unii Europejskiej.

Co znajduje się  w dokumencie?
Informacje , w jakim celu i w jaki sposób są przetwarzane Państwa dane osobowe, kto jest ich administratorem, jakim podmiotom mogą zostać udostępnione, i jakie prawa przysługują osobom, których dane dotyczą.

Czy w związku z RODO należy skontaktować się z bankiem?
Nie, nie trzeba . Wystarczy zapoznać się z załączonym dokumentem.

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.)), dalej zwanym „RODO”, informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowy jest Bank Spółdzielczy z siedzibą ul. Rynek 10,     57-200 Ząbkowice Śląskie .
  2. Inspektorem ochrony danych w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl.  jest pracownik dostępny pod adresem: info@bs-zabkowicesl.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działalności bankowej,
    a w szczególności zawarcia i realizacji umowy dotyczącej produktu bankowego, a także podjęcia działań przed zawarciem umowy, dokonania analizy zdolności kredytowej i oceny ryzyka kredytowego, w celach marketingowych oraz w celach archiwalnych.
  4. Zakres przetwarzanych przez Bank Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności ustawy - Prawo bankowe. Uzależniony jest od zawartych przez Panią/Pana umów z Bankiem, a w szczególności umowy rachunku bankowego, umowy o bankowość elektroniczną, umowy o kartę płatniczą, umowy kredytu bankowego oraz innych umów o usługi bankowe i obejmuje: dane osobiste, dane teleadresowe, dane kontaktowe, dane finansowe oraz dane dotyczące posiadanych produktów i usług.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są organy i podmioty uprawnione oraz instytucje (Biuro Informacji Kredytowej S.A., Związek Banków Polskich) na podstawie ustawy – Prawo bankowe.
  6. Okresy przechowywania/przetwarzania Pani/Pana danych osobowych wynikają z celów przetwarzania (dane osobowe przetwarzane są przez Bank do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych lub do momentu zrealizowania/ustania celów przetwarzania danych osobowych wynikających z umów zawartych przez Panią/Pana
    z Bankiem oraz upływu terminu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń),
    w szczególności terminy przechowywania/przetwarzania danych osobowych wynikają z ustawy – Prawo bankowe, ustawy o rachunkowości oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
  7. Przysługuje Pani/Pana prawo do żądania od Banku sprostowania, usunięcia  lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
    z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z RODO, ustawy - Prawo bankowe, ustawy
    o rachunkowości oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W przypadku, gdy dane osobowe nie zostały zebrane od Pani/Pana, przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania informacji o ich źródle.
  10. W przypadku zautomatyzowanego podejmowania decyzji przez Bank, w tym o profilowaniu, przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania informacji o zasadach ich podejmowania, a także
    o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania.
  11. Przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu przez Bank.
  12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest niemożliwość świadczenia usługi przez Bank.
  13. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia reklamacji odnośnie sposobu obsługi wniosku.
  14. W przypadku pytań dotyczących obsługi wniosku prosimy o kontakt z pracownikiem  Banku pod numerem telefonu 74 8164 448 lub pod adresem e-mail: info@bs-zabkowicesl.pl

Administrator
Bank Spółdzielczy
w Ząbkowicach Śląskich.

Waluty - skup pieniądza

Kursy walut2018-08-14 obowiązuje od godziny: 10:00
1 EUR4.1642
1 USD3.6476
1 CHF3.6535
1 GBP4.6529
więcej

Stawki referencyjne

WIBOR 1M - średnia 1.66
WIBOR 3M - średnia 1.73
WIBID 1M - średnia 1.46
WIBID 3M - średnia 1.53
więcej